הסכסוך על הקומה הכשרה | האזינו לפרשנים

אייל ראובן 1 Comment on הסכסוך על הקומה הכשרה | האזינו לפרשנים

הסכסוך בין דגל לאגודה: הפרשנים עו"ד רוני פאלוך ואיש ש"ס יהודה אבידן שוחחו עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" על הנעשה במפלגה, ועל הדברים השנויים במחלוקת | האזינו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש ש"ס יהודה אבידן פתח את השיחה: "המחלוקות בין דגל התורה לאגודת ישראל לא תורמות לקידוש ה'. הדרך שבה זה נעשה לא תורמת לאף אחד".

עו"ד רוני פאלוך: "זה לגיטימי לחלוטין שיש מחלוקות בין גדולי תורה ובין גישות שונות. כך היה לפני הבחירות, וכך קורה עכשיו. נראה שאגודת ישראל קיבלה יותר תיקים אבל עם פחות השפעה".

אבידן: "הוויכוח הוא הנושא וזה בסדר, העניין הוא איך לנהל את הויכוח הזה. לדעתי הדרך היא לא נכונה. במהות – חייבים לטפל בוועדת הרבנים לענייני תקשורת. אי אפשר שזה יישאר כמו שזה היום".

"אי אפשר שגוף אחד ישלוט על הכל. זה איום ונורא. בנושא הזה דגל התורה צודקת לגמריי. או שיפתחו גוף חדש, או שיצרפו לגוף הקיים נציגים מטעם כולם, גם של הציבור הספרדי" הוסיף אבידן.

פאלוך: "ועדה שאחראית על הציבור כל הציבור רוצה להיות חלק ממני. אני לא חושב שזה נוראי כמו שאבידן מתאר את זה".

אבידן: שר התקשורת היוצא יועז הנדל קיבל רוח גבית מהרבה ציבורים. הוא הלך ושפך את התינוק עם המים. צריך לעשות שינויים בוועדה הזו".

האזינו לשיחה המלאה:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שהויכוח לא יהפוך להיות שריפה של חנויות וזריקת פחי אשפה על נשים אמהות ל 10 ילדים. מעשים חסרי אחריות שדורשים גינויים חריפים.